نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم کره ای Along With the Gods The Two Worlds

War of The Worlds: Goliath 2012,دانلود انیمیشن War of The Worlds Goliath با زیرنویس فارسی,دانلود انیمیشن War of The Worlds: Goliath 1080p,دانلود انیمیشن War of The Worlds: Goliath 2012,دانلود انیمیشنWar of The Worlds Goliath,دانلود انیمیشنWar of The Worlds: Goliath با لینک مستقیم,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی War of The Worlds: Goliath 720p,دانلود مستقیم انیمیشن War of The Worlds: Goliath,زیرنویس فارسی انیمیشن War of The Worlds Goliath,
ادامه مطلب
Arthur 3: The War of the Two Worlds 2010,BluRay,دانلود Arthur 3 The War of the Two Worlds با زیرنویس فارسی,دانلود انیمیشن Arthur 3: The War of the Two Worlds 2010,دانلود انیمیشن آرتور 3 با دوبله فارسی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Arthur 3: The War of the Two Worlds 2010,دانلود فیلم Arthur 3: The War of the Two Worlds 2010 1080p,دانلود کارتون آرتور,دانلود کارتون جدید,دانلود مستقیم انیمیشن Arthur 3: The War of the Two Worlds 2010 720p,دوبله فارسی,
ادامه مطلب
Astérix: Le domaine des dieux,Asterix: The Mansions of the Gods 2014,آستریکس,انیمیشن آستریکس منطقه خدایان,دانلود Asterix: The Mansions of the Gods 2014 1080p,دانلود انیمیشن Asterix: The Mansions of the Gods 2014,دانلود انیمیشن آستریکس 2014,دانلود انیمیشن جدید آستریکس,دانلود دوبله فارسی Asterix The Mansions of the Gods,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Asterix: The Mansions of the Gods 2014,دانلود فیلم Asterix: The Mansions of the Gods 2014,دانلود فیلم با کیفیت BluRay,دانلود مستقیم Asterix: The Mansions of the Gods 2014 720p,
ادامه مطلب
BluRay,Little Door Gods 2016,MKV,WEB-DL,x265 HEVC,انیمیشن خانوادگی,خدایان,خدایان درب کوچک,داستان انیمیشن Little Door Gods,دانلود Little Door Gods 2016 720p,دانلود انیمیشن Little Door Gods 2016,دانلود انیمیشن Xiao men shen 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود مستقیم Little Door Gods 2016 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,کارتون چینی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
BluRay,Justice League: Gods and Monsters 2015,MKV,WEB-DL,x265 HEVC,بلوری,دانلود Justice League: Gods and Monsters 2015 1080p,دانلود انیمیشن Justice League: Gods and Monsters 2015,دانلود انیمیشن لیگ عدالت 2015,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم Justice League: Gods and Monsters 2015 720p,دانلود مستقیم Justice League Gods and Monsters 2015,دوبله فارسی,
ادامه مطلب
دانلود فیلم کره ای Along With the Gods The Two Worlds
با بازی D.O. عضو اکسو
 نام : Along With the Gods The Two Worlds – همراه با خدایان: دو جهانمحصول: 2017 کره جنوبیژانر: اکشن | درام | فانتزیتاریخ پخش: 29 آذر 1396- 20Dec 2017نمره 9.1 در MDLمدت زمان: 140 دقیقهبازیگران:Ha Jung woo – Cha Tae hyun – Ju Ji hoon – Kim Hyang gi.
خلاصه داستان: آتشنشان فداکار “کیم جاهونگ” در حین ماموریت و زمانی که داشته یه بچه رو نجات میداده، می میره و همراه با ۳ نگهبان به جهان بعدی میره تا اعمالش در دنیا طی ۴۹ روز در ۷ دادگاه مورد قض
Dragon Ball Z - Battle of Gods 2013,دانلود انیمیشن Dragon Ball Z 2013,دانلود انیمیشن Dragon Ball Z: Battle Of The Gods 2013,دانلود انیمیشن رقص اژدها؛ نبرد خدایان,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی Dragon Ball Z: Battle of Gods 2013,دانلود کارتونDragon Ball Z: Battle of Gods 2013 720p,دانلود مستقیم انیمیشن Dragon Ball Z Battle of Gods 1080p,رقص اژدها,لینک مستقیم,نبرد خدایان,
ادامه مطلب
Read Worlds’ Apocalypse Online Light Novel :
The end of all worlds approaches.
The Demon King Order harvests lives from all manners of living beings.
Within this darkness full of despair,A single person escaped from space-time, returned to before the world collapsed, determined to change the fate of the past.
But as time pass, he gradually finds out that the Apocalypse isn’t quite as simple as he thinks…
Associated Names
All-Heaven Armageddon OnlineWorld Apocalypse Online诸界末日在线

Read Worlds’ Apocalypse Online Light Novel

دانلود فیلم کره ای Along With the Gods The Two Worlds
با بازی D.O. عضو اکسو
پیشنهادی
 نام : Along With the Gods The Two Worlds – همراه با خدایان: دو جهانمحصول: 2017 کره جنوبیژانر: اکشن | درام | فانتزیتاریخ پخش: 29 آذر 1396- 20Dec 2017نمره 9.1 در MDLمدت زمان: 140 دقیقهبازیگران:Ha Jung woo – Cha Tae hyun – Ju Ji hoon – Kim Hyang gi
2 کیفیت به صورت زیرنویس چسبیده اضافه شد.
زیرنویس فارسی جدا اضافه شد.
خلاصه داستان: آتشنشان فداکار “کیم جاهونگ” در حین ماموریت و زمانی که داشته یه بچه رو نجات میداده، می میره و همرا
Read Tales of Demons and Gods Light Novel :

Killed by a Sage Emperor and reborn as his 13 year old self, Nie Li was given a second chance at life. A second chance to change everything and save his loved ones and his beloved city. He shall once again battle with the Sage Emperor to avenge his death and those of his beloved. With the vast knowledge of hundred years of life he accumulated in his previous life, wielding the strongest demon spirits, he shall reach the pinnacle of Martial Arts.
Enmities of the past will be settled in this new lifetime. “Since I’m back, then in this lifetime, I shall become the King of the Gods that dominate everything. Let everything else tremble beneath my feet!”
Associated Names
TDGYao Shen JiYêu Thần Ký妖神记

Read Tales of Demons and Gods
عنوان: خدایان مصر|Gods of egypt
سال ساخت:2016
محصول:آمریکا
زبان:زبان اصلی+دوبله فارسی
کیفیت:1080BluRay+720p+x265
باز یگران:Nikolaj Coster-Waldau,Brenton Thwaites
خلاصه فیلم:ماجرای دزدی است که وارد ارتش مصر میشود و کم کم به فرماندهی سپاه مصر میرسد و در پی جنگ با دیگران می افتد اما...(برای دانلود فیلم روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید.)
ادامه مطلب
Destroyer of Ice and Fire
Chapter 535 7 hours ago
Chapter 534 7 hours ago
I Alone Level-Up
Chapter 270 March 24, 2020
Chapter 269 March 24, 2020
Against the Gods
Chapter 1648 March 30, 2020
Chapter 1647 March 30, 2020
Worlds’ Apocalypse Online
Chapter 522 March 18, 2020
Chapter 521 March 18, 2020
Log Horizon
Vol 11- Chapter 5 March 30, 2020
Vol 11- Chapter 4 March 30, 2020
Martial God Asura
Chapter 3000 March 30, 2020
Chapter 2999 March 30, 2020
Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?
Volume 5-Chapter 7 March 25, 2020
Volume 5-Chapter 6 March 25, 2020
My Youth Romantic Comedy Is Wrong as I Expected
Vol 1- Chapter 1 10 hours ago
Vol 1- Chapter 0 10 hours ago
I hate being in pain, so I think I’ll make a full defense build
Chapter 189 March 30, 2020
Chapter 188
مشاوره ترک اعتیاد رایگان
ما در کمپ همت  جلسات آموزشی توجیهی برای بیماران برگزار می‌کنیم و مددجویان توسط مدد یاران ارزیابی می‌شوند . پاسخگویی تلفنی ما به صورت شبانه روزی است و همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. هزینه کمپ های ترک اعتیاد نیز طبق تعرفه مصوب از سوی سازمان بهزیستی استان تهران اعلام می شود.

بازی The Outer Worlds محصولی از استودیو Obsidian Entertainment است که در سبک اکشن و نقش‌آفرینی ساخته شده و توسط Private Division در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ برای سیستم عامل ویندوز روانه بازار شده است.
بازی The Outer Worlds که در ژانر علمی‌تخیلی و از زاویه اول‌شخص طراحی شده، شما را وارد داستانی مهیج و جذاب در فضا می‌کند.
شما در نقل و انتقالات یک سفینه برای سفری به آن سوی کهکشان گم‌شده‌اید و و چند دهه بعد از حرکت از خواب بیدار می‌شوید؛ در ادامه متوجه می‌شوید که یک توطئه خطرناک سفر ش

ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی
کشور سازنده: آمریکا
imdb:4.1/10
خلاصه داستان: یک پرنسس وایکینگ بعد از اینکه پدرش (پادشاه) کشته می شود، مجبور است قلمرو خود را ترک کند تا به سرنوشت پدرش دچار نشود. تحت هدایت God Odin ، او به راهی سفری ماجراجویانه می شود تا افرادی شایسته را برای بازپس گیری تخت پادشاهی پیدا کند و …
برای دانلود کلیک کنید

ادامه مطلب
دانلود مستند هفت جهان یک سیاره Seven Worlds One Planet 2019 WEB-DL
مستند سریالی هفت جهان یک سیاره با کیفیت 1080p & 720p & 480p
قسمت 5 اضافه شد( قسمت های بعدی اضافه خواهد شد )
نام فیلم: هفت‌جهان، یک سیاره – Seven Worlds, One Planet | ژانر: مستند | تاریخ انتشار: 2019
زبان: انگلیسی | زیرنویس فارسی: ندارد | کیفیت: WEB-DL | تعداد قسمت ها: 7
حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول شبکه BBC | امتیاز: 9.7 از 10
خلاصه داستان:میلیون ها سال قبل نیروهای اعجاب انگیز و ناشناخته، پوسته ی زمین را از هم جدا کردند و ه
توی اوقات بیکاری و فراغت و یا زمانی که حوصله تون سر رفته این سایت هایی که در ادامه معرفی میکنم میتونن براتون مفید باشن! این سایت ها جنبه تفریحی دارن و صرفا برای سرگرمی شما ساخته شدن! پس این مطلب رو از دست ندین و ادامه مطلب رو دنبال کنین: 
ادامه مطلب
 فیلم کره ای Along With the Gods The Last 49 Days 2018
همراه با زیرنویس فارسی

عنوان: همراه با خدایان 49 روز آخر _Along With the Gods The Last 49 Days
ژانر: فانتزی | اکشن | هیجان انگیز
محصول:کره ی جنوبی
تاریخ اکران: 10 مرداد 1397 – 01Aug 2018
نمره: 9.0 در MDL
مدت زمان: 141 دقیقه
کیفیت: 720p-480p
حجم: 1.45G-800MG-600MG
برای دانلود برید ادامه مطلب

ادامه مطلب
شما به عنوان مشاور در کتابخانه ای در بریتانیا استخدام شده اید. شما به خاطر این موضوع بسیار هیجان زده هستید و همراه با خواهر خود جشنی ترتیب داده اید. اما هنگامی که خواهرتان توسط کتابی اسرارآمیز و خطرناک بلعیده می شود همه چیز به سرعت تغییر کرده و ترس و وحشت تمام وجود شما را فرا می گیرد. حال این وظیفه شماست تا برای نجات او به دنیای ناشناخته ها که سرشار از دلهره و وحشت است سفر کرده و خواهر خود را نجات دهید. اما آیا شما قدرت کافی برای مقابله با اهریم
دانلود سریال کره ای Worlds Within 2008
با بازی هیون بین

نام ها: دنیای درون
محصول: 2008 کره جنوبی از شبکه KBS2
ژانر: عاشقانه
تاریخ پخش: 06 آبان 1387 – 27Oct2008
قسمت ها: 16 + 1 ویژه
نمره: 7.3 در MDL
مدت زمان: 65 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است
بازیگران:
Song Hye kyo – Hyun Bin
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی اضافه شد.
آهنگ های سریال اضافه شد.
ادامه مطلب
دانلود سریال کره ای Gods Quiz Season 1
فصل اول

نام ها: امتحان الهی فصل اول
محصول: 2010 کره جنوبی از شبکه OCN
ژانر: درام | پزشکی
تاریخ پخش: 16 مهر 1389 – 08Oct2010
قسمت ها: 10
نمره: 8.4 در MDL
مدت زمان: 60 دقیقه
بازیگران:
Ryu Deok hwan – Yoon Joo hee
خلاصه داستان: در پی اتفاقات عجیب و غریب و مرگ های مشکوکی که در بیمارستان رخ میدهد هان جی وو تیمی از متخصصان پزشکی را تشکیل میدهد…

ادامه مطلب
دانلود سریال کره ای Gods Quiz Season 2
فصل دوم

نام ها: امتحان الهی فصل دوم
محصول: 2011 کره جنوبی از شبکه OCN
ژانر: درام | پزشکی | معمایی
تاریخ پخش: 20 خرداد 1390 – 10Jun2011
قسمت ها: 12
نمره: 8.4 در MDL
مدت زمان: 60 دقیقه
بازیگران:
خلاصه داستان: هان جین وو و تیم تشکیل شده از متخصصان پزشکی او در ادامه ی حل مرگ های مرموز، به مساله مهمتر و بزرگتری میرسند؛ در اصل حقیقت یک بیماری نادر است که در پشت جنایات به ظاهر ساده پنهان شده…

اد
دانلود سریال کره ای Gods Quiz Season 3
فصل سوم

نام ها: امتحان الهی فصل سوم
محصول: 2012 کره جنوبی از شبکه OCN
تاریخ پخش: 31 اردیبهشت 1391 – 20May2012
نمره: 8.5 در MDL
مدت زمان: 50 دقیقه
بازیگران:
Ryu Deok hwan – Ahn Nae sang
خلاصه داستان: کارآگاه با تجربه “با ته شیک” و پزشک نابغه “هان جین وو” با اینکه همیشه نظرات متفاوتی دارند اما در هنگام برخورد با مسائل به توانایی های یکدیگر احترام میگذارند و مانند یک زوج شکست نا
دانلود سریال کره ای Gods Quiz Season 4
فصل چهارم
با بازی لی دونگهه عضو Super Junior

نام ها: امتحان الهی فصل چهارم
محصول: 2014 کره جنوبی از شبکه OCN
تاریخ پخش: 28 اردیبهشت 1393 – 18May2014
نمره: 8.3 در MDL
بازیگران:
خلاصه داستان: در سریال کره ای امتحان الهی ۴ همانند فصل های قبل آن پزشکان نخبه ای هستند که بر روی مرگ های مرموز کار میکنند که به بیماری های نادری میرسند و سعی در حل
Comparative Studies, Rewards and Challenges
In the age of massive circulation of information, misunderstandings are highly likely, and can be dangerous. Along many other benefits of comparative studies, the particular function of such endeavors in honest clarification of truth and avoidance of misunderstandings, make them an imminent necessity, rather than a fancy pursuit of exploring an exotic culture. Taking them as serious as such, one must be ready to adopt the most effective yet simple methodology in correctly understanding and presenting two different thought worlds. In what follows I try to outline some of the key methodological tips which will turn a comparative study to a clear and fruitful discussion.
Following a division between “internal elements” and “external/structural
Comparative Studies, Rewards and Challenges
In the age of massive circulation of information, misunderstandings are highly likely, and can be dangerous. Along many other benefits of comparative studies, the particular function of such endeavors in honest clarification of truth and avoidance of misunderstandings, make them an imminent necessity, rather than a fancy pursuit of exploring an exotic culture. Taking them as serious as such, one must be ready to adopt the most effective yet simple methodology in correctly understanding and presenting two different thought worlds. In what follows I try to outline some of the key methodological tips which will turn a comparative study to a clear and fruitful discussion.
Following a division between “internal elements” and “external/structural
دانلود سریال کره ای Gods Quiz Reboot
فصل پنجم

نام ها: امتحان الهی فصل پنجم
محصول: 2018 کره جنوبی از شبکه OCN
ژانر: جنایی | پزشکی | معمایی
تاریخ پخش: 23 آبان 1397 – 14Nov2018
قسمت ها: 16
روزهای پخش: چهارشنبه و پنج شنبه ها
وضعیت: پایان یافته است جایگزین سریال 
بازیگران:
Ryu Deok hwan – Yoon Joo hee.
خلاصه داستان: بعد از آنکه هان جین وو درگیر پرونده های مختلف شد، حالا بعد از گذشت 4 سال برای اولین بار به دفتر محل کار خود در پزشکی قانونی برگشته…

ادامه مطلب

The mountain begins with the first stone and man begins with the first suffering

A few days ago, I was reading about the epic of Gilgamesh. He was a hero in ancient Mesopotamian mythology who was two thirds divine and one third mortal and ruled with ruthlessness in Uruk. People of Uruk went to the gods and wanted them to create a strong man who can fight to Gilgamesh.
Gods created Enkidu from soil. Gilgamesh fell in love with Enkidu at the first fight. Gilgamesh and Enkido started to travel around the world and fought injustice. There is a long story here but I want to jump this part to receive the part that Enkido fell sleep for ever by commanding gods. On the other words, he died.
For the first time at his life, Gilgamesh was suffering. While he was tolerating the pain of Enki
دانلود سریال کره ای Gods Quiz Reboot
فصل پنجم

نام ها: امتحان الهی فصل پنجم
محصول: 2018 کره جنوبی از شبکه OCN
ژانر: جنایی | پزشکی | معمایی
تاریخ پخش: 23 آبان 1397 – 14Nov2018
قسمت ها: 16
روزهای پخش: چهارشنبه و پنج شنبه ها
وضعیت: پایان یافته است جایگزین سریال 
بازیگران:
Ryu Deok hwan – Yoon Joo hee.

خلاصه داستان: بعد از آنکه هان جین وو درگیر پرونده های مختلف شد، حالا بعد از گذشت 4 سال برای اولین بار به دفتر محل کار خود در پزشکی قانونی برگشته…

ادامه مط
به نقل از تلگراف:خوشبختانه بعد از مرگ مائو در سال 1976 تعداد دینداران چینی بطور وسیعی در حال افزایش است. تا جاییکه محققان میگویند تا سال 2030 جمعیت دینداران در چین بیشتر از آمریکا (بیش از نود درصد آمریکا خداباور است) خواهد بود!اما چرا بی خدایان چینی به سمت خدا روی آورده اند؟ این سوال را از خوشان میپرسیم؛"If everyone in China believed in Jesus then we would have no more need for police stations. There would be no more bad people and therefore no more crime.
آنها میگفتند که: اگر همه مردم چین به خدا ایمان داشتند ما د
به نقل از تلگراف:خوشبختانه بعد از مرگ مائو در سال 1976 تعداد دینداران چینی بطور وسیعی در حال افزایش است. تا جاییکه محققان میگویند تا سال 2030 جمعیت دینداران در چین بیشتر از آمریکا (بیش از نود درصد آمریکا خداباور است) خواهد بود!اما چرا بی خدایان چینی به سمت خدا روی آورده اند؟ این سوال را از خوشان میپرسیم؛"If everyone in China believed in Jesus then we would have no more need for police stations. There would be no more bad people and therefore no more crime.
آنها میگفتند که: اگر همه مردم چین به خدا ایمان داشتند ما د
شرکت سامسونگ
نام فایل : شرکت سامسونگ فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 5 حجم : 3 مگابایت Samsung GroupThe Samsung Group is South Koreas largest conglomerate (chaebol) and a global multinational corporation leading several major industries. It is composed of numerous businesses, including Samsung Electronics, the worlds largest electronics company,[1] Samsung Heavy Industries, one of the worlds biggest shipbuilders and Samsung Engineering amp; Construction, a ...
دریافت فایل
لنوو از لپ تاپی در خانواده ThinkPad X1 رونمایی کرد ( نام و اطلاعات کاملی در دسترس نیست ) که مانیتور اش از وسط تا میشود. این لپتاپ از پردازنده اینتل استفاده میکند و سیستم عامل اش ویندوز 10 میباشد. صفحه نمایش 13.3 اینچی 1920.1440 OLED ساخته شده توسط LG دارد.
ادامه مطلب
Soudabeh:Prayer for need
O My Creator!  To Your unseen knowledge and to Your Power over the creatures, as long as You know my life is khair (good) for me, keep me alive  but when death is better for me,   let me die. 
O God!  I request you for the word of sincerity and fear of Yourself whether you are pleased  and satisfied with or angry and wrathful of and  l call for moderation either in my poorness or in  my reachness. And also I ask for the eternal blessing and the everlasting light of eyesight  and  also let me  satisfied with Your  Decision on me.O Lord! I demand You good life after death and see You so closely and  l am enthusiasm to  join You and  meet You without being in state of loss,  harm or dark sedition. (  so that l will not be punished for my evil deeds,

Light Novel | Read Light Novel ,Web novel,Korean Novel,Chinese Novel

All Mangas
Action
Against the Gods
Against the Gods
Rank
14th, it has 692 views
Alternative
ATG, Heaven-Defying Evil God, Nghịch Thiên Tà Thần, Ni Tian Xie Shen, 逆天邪神
Author(s)
Mars Gravity,火星引力
Artist(s)
Updating
Genre(s)
Action, Adventure, Ecchi, Fantasy, Harem, Martial Arts, Mature, Xuanhuan
Type
Web Novel
Continue reading
Release
Status
OnGoing
Bookmark This
Summary
Read Against the Gods Light Novel :

Mythical Abode Mountain, Cloud’s End Cliff, the most dangerous of Azure Cloud Continent’s four deadly areas. Cloud’s End Cliff’s base is known as the Grim Reaper’s Cemetery.
Over countless years, the number of people that have fallen off this cliff is too high to count. No

All Mangas
Action
Against the Gods
Against the Gods
Rank
14th, it has 692 views
Alternative
ATG, Heaven-Defying Evil God, Nghịch Thiên Tà Thần, Ni Tian Xie Shen, 逆天邪神
Author(s)
Mars Gravity,火星引力
Artist(s)
Updating
Genre(s)
Action, Adventure, Ecchi, Fantasy, Harem, Martial Arts, Mature, Xuanhuan
Type
Web Novel
Continue reading
Release
Status
OnGoing
Bookmark This
Summary
Read Against the Gods Light Novel :

Mythical Abode Mountain, Cloud’s End Cliff, the most dangerous of Azure Cloud Continent’s four deadly areas. Cloud’s End Cliff’s base is known as the Grim Reaper’s Cemetery.
Over countless years, the number of people that have fallen off this cliff is too high to count. No
“God is dead. God remains dead. And we have killed him. How shall we comfort ourselves, the murderers of all murderers? What was holiest and mightiest of all that the world has yet owned has bled to death under our knives: who will wipe this blood off us? What water is there for us to clean ourselves? What festivals of atonement, what sacred games shall we have to invent? Is not the greatness of this deed too great for us? Must we ourselves not become gods simply to appear worthy of it?”
― Friedrich Nietzsche
نام پرده نما: Along With the Gods: The Last 49 Days 2018
ژانر:Action / Drama / Fantasy
امتیاز:  IMDB
کارگردان :
نویسنده :
بازیگران:
فیلم نامه :
تدوین:
آهنگساز:
فیلمبرداری :
اطلاعات بیشتر پرده نما :IMDB و WIKI و rottentomatoes
کشور تولید کننده:
تاریخ انتشار :
زبان پرده نما :اِنگلسی اَمریکن
کمپانی تولیدکننده :
بودجه :
میزان فروش :
کیفیت های تصویری :
کیفیت های صوتی :
مدت زمان: 
رده سنی :
خلاصه داستان:
*آیااین پرده نما ارزش دیدن را دارد؟؟؟ :بله 80%

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 1080
ژانر : مستند , خانوادگی , ماجرایی ۹٫۶/۱۰ از ۸۹۳ رای زبان : انگلیسی کیفیت : ۴۸۰p – x265 – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p فرمت : MKV حجم : ۹۵۰ – ۵۰۰ – ۳۲۵ – ۲۵۰ مگابایت محصول : انگلیس ستارگان : David Attenborough, Jacob Shea, Hans Zimmer, Chris Tangey کارگردانان : Fredi Devas, Emma Napper لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس فارسی
خلاصه داستان :
هفت دنیا یک سیاره ، مستندی سریالی با حضور دیوید اتنبرو است. این مستند سریالی نقش هر کدام از قاره‌‌ها را در زندگی حیوانات به تصویر خواهد کشید. دیوید اتنبرو قصد دارد در

دانلود

A lonely room and empty chairAnother day so hard to bearThe things around me that I see remind me ofThe past and how it all used to be
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souvenirs I liveWith dreams you left behindI'll keep on turning in my mind
There'll never be another youNo one will share the worlds we knewAnd now that loneliness has come to take your placeI close my eyes and see your face
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souvenirs I liveWith dreams you left behindI'll keep on turning in my mind
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souveni
دانلود دوبله فارسی فیلم It Happened at the World’s Fair 1963کیفیت BluRay 720p اضافه شددانلود
بازیگران : Didi Perego, Lando Buzzanca, Martine Brochard
کارگردان : Giovanni Grimaldi
محصول : امریکا
سال تولید : ۱۹۶۳
زبان : دوبله فارسی
فرمت : MKV
حجم :۱٫۵GB
نام پارسی فیلم : “در نمایشگاه جهانی اتفاق افتاد”
خلاصه داستان :”مایک و دنی خلبان یک هواپیمای باری هستند اما بازنده شدن دنی در بازی قمار سبب میشود که هواپیمای آنها را توقیف کنند. آنها در پی بدست آوردن پول، با وا…
دانلود دوبله فارسی فیلم It Happened at the World’s Fair 1963کیفیت BluRay 720p اضافه شددانلود
بازیگران : Didi Perego, Lando Buzzanca, Martine Brochard
کارگردان : Giovanni Grimaldi
محصول : امریکا
سال تولید : ۱۹۶۳
زبان : دوبله فارسی
حجم :۱٫۵GB
نام پارسی فیلم : “در نمایشگاه جهانی اتفاق افتاد”
خلاصه داستان :”مایک و دنی خلبان یک هواپیمای باری هستند اما بازنده شدن دنی در بازی قمار سبب میشود که هواپیمای آنها را توقیف کنند. آنها در پی بدست آوردن پول، با وا…

مروری بر احمقانه ترین پیوندهای زناشویی دنیا !
به گزارش ایران ناز دو زوج نیویورکی در شرایط صفر جاذبه مراسم ازدواج بر پا نمودند.خانم ارین فینیگان به همراه همسرش نوح فولمور در حالی که در شرایط صفر جاذبه و معلق در هوا هستند به تبادل بوسه های اغاز زندگی مشترک خود می پردازند.ازدواج عجیب انها به عنوان اولین مراسم ازدواج در شرایط صفر جاذبه به شمار می اید.

ادامه مطلب
(بی عدالتی: خدایان میان ما) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و خیره کننده در سبک بازی های کامبت و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که پس از مدت ها، امروز در پلی استوری منتشر شد! بازی ای شگفت انگیز از نبرد میان قهرمانان داستانی که در آن شما به عنوان قهرمانانی محبوب از جمله سوپرمن، بتمن و غیره به مبارزه با دیگر قهرمانان مشغول می شوید و تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی و اکشن را در اندرویدفون خود به ارمغان می اورید! داستان بازی
هنوز ده ساعت کامل نگذشته از این که بیرون نرفتم و تو خونه نشستم و حقیقتا تحملم سر اومده-_-باید تا دو ساعت آینده حتما برم و یکم قدم بزنم وگرنه دیوونه میشم،اینم عادت بد منه دیگه،راستی دلم میخواد دوباره برم کتابخونه چون می خوام چند تا کتاب فلسفی جذاب بخرم اما نمیدونم کتابخونه پنج شنبه ها تا ساعت چند بازه،احتمال میدم بسته باشه:(
همین الان به خواهرم گفتم بیا بریم سینما و گفت:نه گفتم چرا؟ گفت:بچه های دانشگاه هم میخوان برن سینما من باهاشون نمیرم...و ه

حس خوبیه وقتی یک ترانه ی عاشقانه میشنوی یک دفعه ببینی با تمام وجود با روح ترانه یکی شدی ...

و چقدر ضد حاله وقتی که میبینی داری ترانه را زمزمه میکنی بی اونکه عاشق باشی . نخوای که عاشق باشی و به چشم یک محال مزاحم بهش نگاه کنی ...

وقتی تمام وجودت انباشته از عشقی فراگیر باشه بی هیچ حسرت این بی عشقی رمانتیک را به فال نیک میگیری و لبخند و یک چشمک ...

معنی این چشمک را فقط خودت میفهمی 
و شاید اویی که دیگر نیست و روزگاری تو بود !
+Demis Roussos
A lonely room and empty chair
مستند جذاب و دیدنی سیاره زمین BBC Planet Earth محصول سال ۲۰۰۶ شبکه بی بی سی می باشد که موفق شد عنوان برترین مستند تلویزیونی را از آن خود کند. این مستند در ۱۱ قسمت مختلف در تلاش است شگفتی های سیاره زیبای ما یعنی زمین را به تصویر بکشد . به عقیده کارشناسان  مستند BBC Planet Earth توانسته تصاویری به یاد ماندنی را از زمین را به بینندگان خود نمایش دهد .شروع تولید این مستند
از سال ۲۰۰۱ آغاز شد و تا سال ۲۰۰۶ ادامه داشت. سیاره زمین در ابتدا در
کشور انگلستان پخش گردید
                                برای وارد شدن به برنامه اینجا کلیک کنید. 
ویژه پایه هفتم وهشتم سطوح ‌B1 تا C2
بعد از مطالعه متن بالا دو کار را می بایست انجام دهید:
۱. نوشتن خلاصه متن در قسمت Writing  برنامه و
ارسال به ایمیل بنده تا چهارشنبه ۲۱ اسفند
۲. آمادگی جهت آزمون آنلاین این متن برای روز پنج شنبه مورخ۲۲ اسفند 

30 results
Order by
Latest
A-Z
Rating
Trending
Most Views
New

The Second Coming of Gluttony

Chapter 294 4 hours ago

Chapter 293 4 hours ago

Overgeared

Chapter 1193 March 30, 2020

Chapter 1192 March 30, 2020

I Became the Strongest With The Failure Frame【Abnormal State Skill】As I Devastated Everything

Chapter 158 April 15, 2020

Chapter 157 April 15, 2020

Chapter 1729 March 31, 2020

Chapter 1728 March 31, 2020

Rebirth of the Thief Who Roamed the World

Chapter 995 March 24, 2020

Chapter 994 March 24, 2020

Against the Gods

Chapter 1648 March 30, 2020

Chapter 1647 March 30, 2020

Release that Wi

30 results
Order by
Latest
A-Z
Rating
Trending
Most Views
New

The Second Coming of Gluttony

Chapter 294 4 hours ago

Chapter 293 4 hours ago

Overgeared

Chapter 1193 March 30, 2020

Chapter 1192 March 30, 2020

I Became the Strongest With The Failure Frame【Abnormal State Skill】As I Devastated Everything

Chapter 158 April 15, 2020

Chapter 157 April 15, 2020

Chapter 1729 March 31, 2020

Chapter 1728 March 31, 2020

Rebirth of the Thief Who Roamed the World

Chapter 995 March 24, 2020

Chapter 994 March 24, 2020

Against the Gods

Chapter 1648 March 30, 2020

Chapter 1647 March 30, 2020

Release that Wi
امروزه بیشتر گوشی‌های هوشمند از پلی کربنات، فلز یا ترکیبی از شیشه و فلز ساخته می‌شوند. با این حال برخی شرکت‌ها در حال آزمایش مواد دیگر مانند سرامیک و فیبر کربن هستند. شرکتی به نام carbon mobile نیز درصدد است اولین گوشی با فیبر کربنی را معرفی کند.
به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، این شرکت اعلام کرد که اولین گوشی دنیا از فیبر کربن را ساخته است. این گوشی از پردازنده Helio P90 SoC مدیاتک بهره می‌برد.
طبق گفته شرکت Carbon ، این گوشی با HyRECM Technology  (مواد کامپ
دبی به عنوان یکی از کشورهای توریستی، شامل پارک های تفریحی بزرگی با تجهیزات شهربازی منحصر به فرد همراه با تم های زیبا و خاص می باشد.
IMG Worlds of Adventure (سرزمین ماجرا جویی)
این شهربازی بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان است. می توانید در چهار محوطه برای ماجراجویی، ۲۲ ترن را پیدا کنید که در ۱٫۵ میلیون فوت مربع پخش شده اند.

باغ سبز درخشان در دبی
باغ سبز دبی بزرگترین باغ مصنوعی جهان و یکی از مقاصد محبوب خانوادگی است. این شهربازی سر شار از پروژکتورهای رن
دانلود سریال کره ای چرخه Circle 2017
نام ها: Circle: Two Connected Worlds – چرخه – قلمرو دو جهانمحصول: 2017 کره جنوبی از شبکه tvNژانر: علمی تخیلی | معماییتاریخ پخش: 01 خرداد 1396 – 22May2017قسمت ها: 12 دوشنبه و سه شنبه هاوضعیت: پایان یافته است بازیگران:Yeo Jin Goo – Kim Kang Woo – Gong Seung Yeon – Lee Ki Kwang
قسمت 12 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 12 اضافه شد.
ادامه مطلب
Gladiator Glory 2.3.3 Apk + Mod (Unlimited Money) for android

Gladiator Glory 2.3.3 Apk + Mod (Unlimited Money) for android
Gladiator Glory is a Action Game for android
download last version of Gladiator Glory Apk + Mod (Unlimited Money) for android from revdl with direct link
In this addictive tactic video game you can play with the best clans of gladiators.
Go to the armory and take your sword with a sharp blade. Put your
sandals on and step into the bloody sand where your adventure begins in
the best fighting and strategy game. Fight for your blood and glory in
the Colosseum arena of Rome. Conquer the world of ancient Roman empire
fighting on its famous arenas.
This is the unique strategy game where you can show your skills to all gladiator cla
Do you try to focus (Purpose of focus is Focus on everything) So try this method tooI worked on the properties of words for several yearsIf you say these words you will find a good focusIf someone is sick, it will be goodword of allah means god but its meaning is not the sameFirst sentences:There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah allailel azimلا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیمThere are no other gods but allahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd Togetherly two other mentionsI seek refuge in Allah from the cursed Satanauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Allah from the steps of the Shitan And to be present   auzu billahi min khovate shaitan
Do you try to focus (Purpose of focus is Focus on everything) So try this method tooI worked on the properties of words for several yearsIf you say these words you will find a good focusIf someone is sick, it will be goodword of allah means god but the meaning is not the sameFirst sentences:There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimلا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیمThere are no other gods but allahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd Togetherly two other mentionsI seek refuge in Allah from the cursed Satanauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Allah from the steps of the Shitan And to be present   auzu billahi min khotovate shaita
Do you try to focus (Purpose of focus is Focus on everything) So try this method tooI worked on the properties of words for several yearsIf you say these words you will find a good focusIf someone is sick, it will be goodword of allah means god but the meaning is not the sameFirst sentences:There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimلا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیمThere are no other gods but allahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd Togetherly two other mentionsI seek refuge in Allah from the cursed Satanauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Allah from the steps of the Shitan And to be present   auzu billahi min khovate shaitan
Do you try to focus (Purpose of focus is Focus on everything) So try this method tooI worked on the properties of words for several yearsIf you say these words you will find a good focusIf someone is sick, it will be goodword of allah means god but the meaning is not the sameFirst sentences:There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah allailel azimلا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیمThere are no other gods but allahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd Togetherly two other mentionsI seek refuge in Allah from the cursed Satanauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Allah from the steps of the Shitan And to be present   auzu billahi min khovate shaitan
Do you try to focus (Purpose of focus is Focus on everything)So try this method tooI worked on the properties of words for several yearsIf you say these words you will find a good focusIf someone is sick, it will be goodword of allah means godbut the meaning is not the sameFirst sentencesThere is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimلا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیمThere are no other gods but AllahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd Togetherly two other mentionsI seek refuge in Allah from the cursed Devilauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Allah from the steps of the Devil And to be present   auzu billahi min khotovate shaitan va
Do you try to focus (Purpose of focus is Focus on everything)So try this method tooI worked on the properties of words for several yearsIf you say these words you will find a good focusIf someone is sick, it will be goodword of allah means godbut the meaning is not the sameFirst sentences:There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimلا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیمThere are no other gods but allahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd Togetherly two other mentionsI seek refuge in Allah from the cursed shaitanauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Allah from the steps of the Shitan And to be present   auzu billahi min khotovate shaita
سلام وقتتون بخیر و شادی
امروز میخوام واسه شما همیار های گرامی یکی از بهترین مانها چینی (داستان مصور) رو بزارم که از لحظه لحظه خوندنش لذت ببرید.
برای گرفتن لینک دانلود حتما حتما باید با شماره تلفنی که با اون توی همیار (کنتل) ثبتنام کردید به شماره تلفن بنده یعنی 09206803737 کپچر های مشخص شده با اسم مانها رو پیامک کنید تا لینک دانلود اون رو واستون بفرستم لطفا به نکات زیر توجه کنید...

قیمت هر چپتر در سایت ها 200 تومان میباشد ولی شما تنها با ثبتنام در همیا
برخی ها تصور می کنند: دنیای تک قطبی یا سه قطبی و چند قطبی داریم! اما واقعیت این است که دنیای دوقطبی، همچنان برجهان سیاست و علم و اقتصاد و امنیت و نظامی گری و غیره سایه افکنده است. فلسفه دو قطبی به فلسفه ایرانی خسروانی بر می گردد. در حالیکه فلسفه نظام تک قطبی به اسلام و سه قطبی به مسیحیت. در یونان باستان هم چند قطبی یا چند خدایی حاکم بوده است. خدایان در واقع خدا نبودند، بلکه نوری از انوار الهی بودند. چنانچه بت هم واقعا همان سنگ وچوب نبود، بلکه آن ر

Order by 
Latest
A-Z
Rating
Trending
Most Views
New

Emperor’s Domination
Chapter 751 23 mins ago
Chapter 750 23 mins ago
Bungo Stray Dogs
Vol 3- Chapter 2 March 30, 2020
Vol 3- Chapter 1 March 30, 2020
High School DxD
Vol 1- Translator's Notes and References 6 hours ago
Vol 1- New Life 6 hours ago
Arifureta: From Commonplace to World’s Strongest
Goblin Slayer
No Game No Life
Sword Art Online
My Youth Began With Him
Chapter 2909 7 hours ago
Chapter 2908 7 hours ago
Posts navigation

نام فیلم: سیاره ما – Our Planet | ژانر: مستند | محصول آمریکا و انگلستان | تاریخ انتشار: 2019
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | زیرنویس فارسی: دارد | تعداد قسمت ها: 8 اپیزود
حجم: متفاوت | محصول شبکه نتفلیکس NETFLIX | امتیاز: 9.8 از

توضیحات:
مستند سریالی سیاره ما که به تازگی از شبکه اینترنتی نتفلیکس پخش شده است، تجربه متفاوتی از آنچه که در طبیعت روی می دهد، به ما نشان می دهد. این که این طبیعت زیبا و منحصربه فرد کره زمین چگونه تغییر می کند و تغییرات آب و هوایی در اقل
دانلود دوبله فارسی فیلم The World’s Greatest Lover 1977 با لینک مستفیمکیفیت BluRay 720p اضافه شددانلود
بازیگران : Carol Kane, Danny DeVito, Gene Wilder, James Gleason
کارگردان : Gene Wilder, Julia Tucker
محصول : ایتالیا
سال تولید : ۱۹۷۷
زبان : دوبله فارسی
حجم : ۱٫۵۴
خلاصه داستان : یک نانوا به هالیوود سفر می کند تا در جستجوی یک استعداد برای بازیگر شدن رقابت کند. اگر چه یک بازیگر نیست، اما از طریق نابینایی موفق به درجه خاصی می شود
ABBA_the winner takes it all
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
I don't want to talkAbout the things we've gone throughThough it's hurting meNow it's historyI've played all my cardsAnd that's what you've done tooNothing more to sayNo more ace to play
The winner takes it allThe loser standing smallBeside the victoryThat's her destiny
I was in your armsThinking I belonged thereI figured
دانلود دوبله فارسی فیلم The World’s Greatest Lover 1977 با لینک مستفیمکیفیت BluRay 720p اضافه شددانلود
خلاصه داستان : یک نانوا به هالیوود سفر می کند تا در جستجوی یک استعداد برای بازیگر شدن رقابت کند. اگر چه یک بازیگر نیست، اما از طریق نابینایی موفق به درجه خاصی می شود
Do you try to focus?
So try this method tooI worked on the properties of words for several yearsIf you say these words you will find a good focusIf someone is sick, it will be goodword of allah means god but its meaning is not the sameFirst sentences:1.There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah allailel azimلا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم2.There are no other gods but allahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd separately two other mentions3.I seek refuge in Allah from the cursed Satanauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ بالله من الشیطان الرجیم4.I seek refuge in Allah from the steps of the Shitan And to be present auzu billahi min khovate shaitan va an yahzorehemاعوذ بالله م
Do you try to focus?
So try this method tooI worked on the properties of words for several yearsIf you say these words you will find a good focusIf someone is sick, it will be goodword of allah means god but its meaning is not the sameFirst sentences:1.There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah allail azimلا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم2.There are no other gods but allahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd separately two other mentions3.I seek refuge in Allah from the cursed Satanauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ بالله من الشیطان الرجیم4.I seek refuge in Allah from the steps of the Shitan And to be present auzu billahi min khovate shaitan va an yahzorehemاعوذ بالله من

World & Its Different Levels
Or
Multilevel World 

As we know, two visible and explainable systems are discovered so far. The system which is as result of electrical force and other is as result of gravity force. Systems as result of ultra gravity force or infra electrical force, are not revealable and are inaccessible base upon latest scientist’s theories and observations but with the help of some evidence, some possibilities could be discussable and exist.
Every force creates and controls its own system. Electrical force creates and controls electrical system and also gravity force creates and controls gravitational system.
By the way, ultra gravitational force creates ultra gravity system and ultra ultra gravitational creates ultra ultra gravitational system and it continu
Town & Cities arount the Ark

We can see the names of the cities around the Ark on the Name of worlds Great Empires it means that the World’s Great Empires’ Name are derived from the name of the cities around the Ark.

In this position, we give some example:
Urumchi City: Summer Empire                     Roma  Empire                     Iran EmpireHoten City: Hittite Empire                   Xing (Çin) Empire                   Ukraine                     Kashgar City: Karaman EmpireQargan City: Karahan  Empire                     Horasan                         Turfan City: Turfan (Tibet) Empire
And …

< < Next page
Pr
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ،
با کیفیت ترین عکس دنیا است :

برای مشاهده روی تصویر بالا کلیک کنید
برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید
یک عکاس حرفه ای با نام Filippo Blengini با پشتیبانی شرکت کانن (Canon کمپانی معروف سازنده دوربین های عکاسی ) در قالب پروژه ای به نام in2white  دو هفته را در مرتفع ترین قله در رشته کوه آلپ با نام ” مون بلان ” ( Mont Blanc ) برای ثبت بزرگترین عکس دنیا با ۳۶۵ میلیارد پیکسل گذرانده است.
این عکاس طی ۱۵ روز در سر
Do you try to focus (Purpose of focus is Focus on everything)So try this method too.I worked on the properties of words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be goodword of Allah means god but the meaning is not the same Better to say its Arabic
First sentences
لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم  There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimThere are no other gods but AllahLa ilaha illallahلا إله إلا اللهAnd Togetherly two other mentions (Those who are not sick  Do not repeat these two sentences too much Because the word of Devil is repeated)I seek refuge in Allah from the cursed Devilauzu billahi minashaitanir rajimأعوذ  بالله من
According to an article recently published on the courses mizzouk12 missouri site by this title Travel and best travel websites and platforms we want to show you the best travel platforms:
Travel is a strange word. We all have more or less memory of this word. We used to travel and travel with our family when we were young, and when we grew up we traveled with family and friends sometimes. Nothing is more enjoyable than experiencing new situations in life, and traveling is one way to reach these experiences.
When we travel to other cities and countries, we also get to know the cultures, customs and lifestyles of the people living in the area. Maybe that is why the old saying "it takes a lot of travel to cook it raw". The essence of travel is the experience of learning and the experience
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of the words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,the word of Allah means god Better say to Arabic
mentions
Separated mentionsIf two mentions be together the effects are removed before the effects on the spiritual effects
Weakening of Spiritual effects>>>>لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیمThere is no power or strength save in Allah the greatla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimSpiritual effects eliminator>>>> لا اله الا اللهThere are no other gods but god(Allah)La ilaha illallah
Togetherly mentionsdevil is extremely stubborn and one mention have not a full coverThose who are
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of the words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,the word of Allah means god
mentions
Separated mentionsIf two mentions be together the effects are removed before the effects on the spiritual effects
Spiritual effects eliminator>>>> لا اله الا اللهThere are no other gods but god(Allah)La ilaha illallahWeakening of Spiritual effects>>>>لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیمThere is no power or strength save in Allah the greatla hawla wala quwwata illa billah al aliel azim
Togetherly mentionsdevil is extremely stubborn and one mention have not a full coverThose who are not sick dont repeat
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of the words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,the word of Allah means god
mentions
Weakening of Spiritual effects>>>>لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیمThere is no power or strength save in Allah the greatla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimSpiritual effects eliminator>>>> لا اله الا اللهThere are no other gods but god(Allah)La ilaha illallah
Togetherly mentionsdevil is extremely stubborn and one mention have not a full coverThose who are not sick dont repeat
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of the words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,the word of Allah means god Better say to Arabic
mentions
Separated mentionsIf the two mentions be together the effects are removed before the effects on the spiritual effects
Weakening of Spiritual effects>>>>لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیمThere is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimSpiritual effects eliminator>>>> لا اله الا اللهThere are no other gods but god(Allah)La ilaha illallah
Togetherly mentionsThose who are not sick dont repeat these two mentions much Because the word of Devil
Do you try to focus
mentions
Spiritual effects eliminator>>>> لا اله الا اللهThere are no other gods but god(Allah)La ilaha illallahWeakening of Spiritual effects>>>>لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیمThere is no power or strength save in Allah the greatla hawla wala quwwata illa billah al aliel azim
Do you try to focus
mentions
Togetherly mentionsThose who are not sick dont repeat these two mentions much Because the word of
Do you try to focus
mentions
Togetherly mentionsdevil is extremely stubborn and one mention have not a full coverThose who are
Do you try to focus                                        google translate
mentions
Togetherly mentionsdevil
mentions
Togetherly mentionsdevil
Do you try to focus
mentions
Do you try to focus
mentions
توربین بادی شناور یک توربین بادی دریایی است که بر روی یک سازه شناور نصب شده‌است و به توربین اجازه می‌دهد تا در اعماق آب جایی که به‌کارگیری توربین‌های با پایه ثابت امکان‌پذیر نیست، برق تولید کنند. مزارع بادی شناور این پتانسیل را دارند که سطح دریا را برای مزارع بادی فراساحلی به‌طور قابل توجهی افزایش دهند، خصوصاً در کشورهایی مانند ژاپن که دارای آب‌های کم عمق محدود هستند. قرار گرفتن مزارع بادی بیشتر در خارج از ساحل همچنین می‌تواند آ
mentions
Togetherly mentionsdevil
از اساس بیلبورد یا به ترجمه این روزها دیوارنگاره یک مدیای از بالا به پایین است و کمتر به درد ارائه اثر هنری خصوصا از نوع مردمی و فرهنگی آن می‌خورد؛ خصوصا وقتی بنا بر ساختن باشد.
فریاد از بالا به پایین فریاد قدرت است بر سر مردم. قرائت قدرت است از فرهنگ، از اقتصاد، از هنر...
قدرت معمولا در جهان معاصر قدرت پول است؛ قدرت سرمایه! و احتمالا تنها در واحه‌ای چون جمهوری اسلامی ایران در دل برهوت انسانیت مدرن، رقیبی چون حاکمیت و ایدئولوژی حاکمه برا
mentions
Togetherly mentionsdevil
Do you try to focus (Purpose of focus is Focus on everything)So try this method too.I worked on the properties of words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be goodword of Allah means god but the meaning is not the same Better to say its Arabic
sentences
Weakening of Spiritual effects>>>>لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم  There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azim
Spiritual effects eliminator>>>> لا إله إلا اللهThere are no other gods but god(Allah)La ilaha illallah
And Togetherly two other mentions (Those who are not sick  Do not repeat these two sentences too much Because the word of Devil is repeated)
أعوذ
sentences
Weakening of Spiritual effects>>>>لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم  There is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azim
Spiritual effects eliminator>>>> لا إله إلا اللهThere are no other gods but god(Allah)La ilaha illallah
And Togetherly two other mentions (Those who are not sick  Do not repeat these two sentences too much Because the word of Devil is repeated)
أعوذ
Human expectation of religion

Author: Ayatollah Javadi Amoli
Publisher’s speech

The dawning religion has illuminated
life and the opportunity to enjoy human and divine blessings so that man
guide by that heavenly ray and to enjoy all the capabilities and attain to
its highest position the position of divine caliphate in the earth, and the
worship of Allah.
This
highest divine blessing has always been the subject of threats by the
arrogances, and the moldings and distortions of the masters of power and
deceit. In fact, the people of religion, in the power's light and dignity of
religion, turn into crashing dangers and storms. That rebellious powers
are always frightening of them and reject them; but they have used all the
power in separating religion from the realm of human life to

ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,word of Allah means god Better to say to Arabic
sentences or mentions
Weakening of Spiritual effects>>>>لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیمThere is no power or strength save in Allahla hawla wala quwwata illa billah al aliel azimSpiritual effects eliminator>>>> لا اله الا اللهThere are no other gods but god(Allah)La ilaha illallah
And Togetherly two other mentions (Those who are not sick do not repeat these two sentences too much Because the word of Devil is repeated)
أعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,word of Allah means god Better to say to Arabic
sentences or mentions
And Togetherly two other mentions
Those who are not sick dont repeat these two mentions much Because the word of Devil is repeated
أعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Allah fr
Do you try to focus
sentences or mentions
Those who are not sick dont repeat these two mentions much Because the word of Devil is repeated
أعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Allah fr
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

param name="AutoStart" value="False">

Moon so bright night so fine +
Keep your heart here with mineLife's a dream we are dreaming
Race the moon catch the wind -
Ride the night to the end
Seize the day
مستند علمی، کاسموس، اودیسه ای فضا زمانی (Cosmos A Spacetime
Odyssey)به روایت نیل دی گریس تایسون، یکی از رویدادهای استثنایی در حوزه
ترویج علم است. بودجه عظیم، تیم قدرتمندی از نویسنده ها و حضور فردی پرشور
مانند تایسون به عنوان راوی و پخش این برنامه از شبکه های پربیننده ای
مانند فاکس و نشنال جئوگرافیک رویدادی است که شابد به زودی تکرار نشود.

لینک: IMDB
ژانر : مستند، کیهان شناسی
وضعیت پخش : درحال پخش
سال تولید: ۲۰۱۴
فرمت فایل : Mkv
کیفیت :  ۷۲۰p | عالی
زیرنویس فا
In The Name of Allah
ZenUS
My newly born goddess[1] of union!

Episode 1
We were living in the God's mind
He remembered us and we were fashioned.
God pronounced us
and we came into being
in the figure of antonym words
so we are the earthly translations of supernal synonym words.
Though we were born in two separate beings,
We were created as one thing,
One heavenly soul in two earthly bodies.
Episode 2    
In our Kindergarten of Instincts
The other demigods
were playing unconsciously and cheerfully
While we were arrogantly dividing
the existence during a long destructive war
into two mental separate Worlds:
Hell and heaven
War and peace
Hate and love
richness and poverty
West and East
South and North
I and she
mine and hers….
All of the heroic parts for me, Zeus,
And the entire c
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of the words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,word of Allah means god Better to say to Arabic
sentences or mentions
أعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Alla
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of the words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,the word of Allah means god Better to say to Arabic
sentences or mentions
أعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in
Do you try to focus
So try this method too.I worked on the properties of the words for several years If you say these words you will find a good focus If someone is sick, it will be good ,word of Allah means god Better to say to Arabic
sentences or mentions
أعوذ  بالله من  الشیطان  الرجیمI seek refuge in Alla
The Internet of Things vision: Key features, applications and open issues
Eleonora Borgia
Abstract
The Internet of Things (IoT) is a new paradigm that combines aspects and technologies coming from different approaches. Ubiquitous computing, pervasive computing, Internet Protocol, sensing technologies, communication technologies, and embedded devices are merged together in order to form a system where the real and digital worlds meet and are continuously in symbiotic interaction. The smart object is the building block of the IoT vision. By putting intelligence into everyday objects, they are turned into smart objects able not only to collect information from the environment and interact/control the physical world, but also to be interconnected, to each other, through Internet to excha
Do you try to focus
mentions
Separated mentionsIf the two mentions be together the effects are removed before the effects on the spiritual effects
Togetherly mentionsThose who are not sick dont repeat these two mentions much Because the word of Devil

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها